Kapłan
Bastion Ulryka
50 potężnych wilczych druidów walczących wręcz. Jedyna magia, jaką operują to uzdrawianie i przemiany Odziani są w czarne szaty zakonne z naszywkami klanowymi.
20 bojowych wilczych magów odzianych w szaty zakonne z naszywkami klanowymi. Również walczą na dystans, strzelając magicznymi kulami. Również jak druidzi stanowią doborowy człon armii i znają się na lecznictwie
5 smoków wilczych Darkoliczy walczących jedynie wręcz. Ich atutem jest latanie i uderzenie z powietrza na wroga. Potrafią wyczuć obecność innych truposzy w okolicy. Magicznymi uderzeniami miażdżąc wroga z góry niszcząc wszystko co popadnie.
Offline
Grupa Zwiadowcza
30 tropicieli umiących tropić,śledzić i posługiwać się łukiem.
Ubrani są w czarne płaszcze a przy pasie miecze jedno-ręczne łuk na plecach i w torbie parę mikstur leczniczych.
Chyba tropicielom nie są potrzebne machiny:D
Ostatnio edytowany przez Haold (2009-04-25 11:04:25)
Offline
Nocne Ostrza
Trzydzieści osób, które szkolić się będą oficjalnie w fechtunku. Nieoficjalnie zaś chciałbym z nich zrobić doborową grupę zabójców, którzy likwidowaliby niepożądane osobniki.
Będą nosili czarne odzienie, płaszcze z wszytymi dodatkowo kieszeniami, pod spodem lekką skórznię. Ich bronią będą krótkie miecze i sztylety, a także trucizny.
Dowództwo nad tą grupą przejąłbym ja, Agren z rodu Ashran. I niestety.. zabójcy i machiny... xD
Offline
---Oddział skrytobójców--- (30)
Uzbrojeni w zatrute sztylety i długie łuki. Ubrani w ciemne szaty i skórznie.
---Bardowie--- (5)
Podnoszą morale drużyny za pomocą gry na bębnie wojny. Potrafią również uleczyć lekkie rany.(Z cięższymi jest im trudniej)
Offline
Jako że kiedyś miałem w tym klanie rangę Dowódcy wojsk wszelakiej kawalerii pozwolę sobie na innowację.
Kawaleria: Atak ++++ defensywa+++
Zakon płomienia: Atak +++++ Defensywa: mały +
Gwardia generalska: Atak +++++ defensywa +++++
Kawaleria:
Szwadrony Prawdy - Ciężkozbrojna jazda, uzbrojona w pikę długości 5m, w przypadku złamania, rycerz sięga po miecz długości 65cm, gdy to jest niemożliwe zawsze ma do dyspozycji sztylet o ostrzu 10cm. Chorągiew składa się z 50 zbrojnych, gotowych za kapitana skoczy w ogień. Oficerami Kawalerii Białego Wilka są Pala dyni, szkoleni w twierdzy Zuot’h święci wojownicy, doskonali przeciw walce z nasieniem diabła, jakim zawsze traktują wroga.
Szeregowcy w Szwadronach prawdy.
Zakon Płomienia – Jednostka typowo szturmowa, o bardzo silnym ataku, lecz nikłej defensywie. Kareta tego oddziału składa się z 57 wojów uzbrojonych w lekkie zbroje zdobione czarnymi tunikami. Na głowie spoczywają wzmacniane szyszaki. Jednoręczne miecze umożliwiają im walkę naziemną oraz walkę na koniu, choć na początku jednostka w czasie szarży może rzucać czary, a raczej jeden czar – kulę ognia.
Gwardia Generalska: 10 chłopa, 5 Zaprzysiężonych Paladynów i pięciu magów ognia.
Mag ognia – wyszkolony w 10 letnim procesie szkolenia ognia. Mag uzbrojony w zaklęte magiczne berło, wielu z nich ma też swoje zbroje toteż różnią się wyglądem... Ich uzbrojenie nie raz bywa magiczne. Są obdarzeni ogromną mocą i umiejętnościami. Jeden mag potrafi przy dobrym wietrze zmieść z powierzchni ziemi nawet szarżującą kawalerię.
Zaprzysiężony Paladyn – Szlachetny święty wojownik. Ciężka magiczna zbroja światła, półtora ręczny miecz czystości wykonany z wygrzewanego srebra i magicznej rudy z północnej marchii. Każdy z paladynów musiał przejść 10 twardych prób. Do tego oddziału wystartowało 18 paladynów... 8 nie przeżyło prób. Wojownicy walczący honorowo, za wszelką cenę chcący pokonać przeciwnika. Znają magię światła, oraz ścieżki walki. Fanatycznie oddani Białemu Wilkowi i przełożonym. Niemal przesiąknięci wilczą krwią
Offline